lørdag, august 12, 2006

Barnehjem

I går og i dag har jeg hvert ute på et barne hjem og jobba. Veldig godt og komme seg ut litt og se andre ting en alle røra på skipet.
Vi har lagd noen vipper og ronser til barna der som vi var ute og instalerte.
Jeg har blit kjent med de fleste bara der nå de er ikke så mange der enda ca 40 stk. De holder på og utvide så det blir plass til flere (de snakker om 300 barn nor det er ferdig).

Barna som er der er barn uten foreldre. Jeg har blit veldig godt kjent med Joshua. En to år gammel gutt som ble funnet på gata. Han kommer løpene mot meg med armene i været og vil opp. Når jeg løfter han opp klemmer han seg rundt meg.Mora er prostituert og går på stoff, faren hvet de ikke hvem er.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åhh jeg får så lyst til å reise når jeg ser sånt=)Jeg SKAL til afrika sånn er det med den saken! Gleder meg alerede!

4:29 p.m.  
Blogger Bowie said...

Ja du får komme ned Ammy. Det er mange barne hjem som trenger hjelp her nede.

5:50 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home